بازی های PC&ANDROID
سرگرمی و بازی
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های PC&ANDROID و آدرس yasdownloader.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





جشن تولد2سالگی وبلاگ یاس دانلود رو به همه تبریک میگم!متعجب

 

جشن تولد 2 سالگی سایت یاس دانلود!

 

[ پنج شنبه 3 / 5 / 1387برچسب:, ] [ 12:2 قبل از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

لطفا نظرهای تبلیغاتی ندهید.

من این همه زحمت میکشم اونوقت شما نظرهای تبلیغاتی میذارید؟اگه تعداد نظرهای معمولی به10برسه من مطلب میزارم وگرنه نمیزارم.

[ پنج شنبه 3 / 5 / 1392برچسب:نظرهای تبلیغاتی ممنوع, ] [ 1:55 قبل از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

Metro Last Light: imars | Region Free | Lt3 | ISO Formatمترو: آخرین امید | Metro Last Light: imarsایکس باکس – XBOX| دانلود بازی مترو: آخرین امید | Metro Last Light

برای ایکس باکس با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مترو: آخرین امید | Metro Last Light   (ایکس‌باکس   XBOX)

 

توضیحات بازی: داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.

شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.شما در این بازی که به نوعی بازی آخرالزمانی نیز محسوب میشود با تعداد کمی مهمات روبه رو هستید و تنها با ماسک تنفسی قادر به تنفس هستید و در مقابل شما نبرد هایی قرار دارد که حتی ممکن است ساعت ها طول بکشد.در عنوان قبلی شاهد ضعف هایی در گیم پلی و بخش تیراندازی بودیم اما این ضعف ها در این بازی به طور کلی برطرف شده اند و آن طور که از تریلر های این بازی برداشت میشود اینبار تیراندازی بسیار دقیق تر و طبیعی تر شده است و با اضافه شدن تخریب پذیری به بازی،حس تیر اندازی و جهنم به وجود آمده در درگیری ها را به بازیباز و مخاطب بهتر انتقال پیدا میکند و ترس و واهمه را در چهره ی او نمایان می کند.علاوه بر این تغییرات مثبت به وجود آمده در بازی،که هر کدام به تنهایی موفقیت این عنوان را تضمین میکند،شما اینبار شاهد صحنه های سینماتیک بیشتری خواهید بود.

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 6:6 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld Pc Game

| دانلود بازی تام رایدر: دنیای زیرزمین – Tomb Raider: Underworld با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

تام رایدر: دنیای زیرزمین   Tomb Raider Underworld

 

توضیحات بازی: توم ریدر: دنیای زیرین(به انگلیسی: Tomb Raider: Underworld)‏، یا تام ریدر ۸، هشتمین بازی سری توم ریدر است که در نوامبر ۲۰۰۸ منتشر شد، این بازی توسط کریستال داینامیکس ساخته شده‌است. که اکثر گیمر ها با آن خاطرات خوبی دارند.این بازی توسط کمپانی معروف Eidos Interactive منتشر و توسط Crystal Dynamics ساخته و حمایت شد.شرح بازی Tomb Raider: Underworld : توم ریدر: افسانه (به انگلیسی: Tomb Raider: Legend) یک بازی رایانه‌ای منتشر شده توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو است. این بازی در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۰۸ عرضه شده و سازنده آن کریستال داینامیک و طراح آن داگ چرچ است.

تام ریدر از نظر بسیاری از نقدپردازان بازی مورد توجه قرار گرفت. IGN با تمجید از این بازی اعلام کرد "بازی کاملا خوش ساخت و شخصیت پردازی عالی است." IGN نمره ۹٫۱ از ۱۰ را به این بازی داد که بیشترین نمره در سری‌های توم ریدر محسوب می‌شود. گیم ریدر نمره ۴٫۵ از ۵ را به این بازی داد و اعلام کرد:"یکی از نکته‌های جالب این بازی این هست که هیچ قسمتی از بازی شبیه قسمت‌های دیگر نیست". گیم اینفورمر نمره ۹٫۲۵ از ۱۰ را به این بازی داد و اعلام کرد: "موقعیت شناسی و توانایی‌های شخصی در این بازی بسیار زیبا کار شده است.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 6:3 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

 

Resident Evil: Revelations | Region Free | Lt3 | ISO Format

اهریمن ساکن: افشاگری – Resident Evil: Revelations xbox

|دانلود بازی اهریمن ساکن – Resident Evil: Revelations ایکس باکس با لینک مستقیم|

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

اهریمن ساکن | Resident Evil: Revelations (ایکس باکس XBOX)

 

توضیحات بازی: Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

 

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:37 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

Remember me | Region Free | Lt3 | ISO Format

مرا به یاد بیاور – Remember me xbox 360

| دانلود بازی مرا به یاد بیاور – Remember me (ایکس‌باکس – XBOX) با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

مرا به یاد بیاور   Remember me (ایکس‌باکس – XBOX)

 

توضیحات بازی: بازی جدید مرا به یاد بیاور برای کنسول ایکس باکس منتشر شد. بازی Remember Me از آن دسته از بازیی هایی هست که اتفاقات خیلی سریع رخ میدهد، کنترل ضربات و کمبو ها در بازی کمی دشوار است ترکیب کلید ها و بخاطر سپردن این ترکیب ها کمی کار را برای یک گیمر سخت میکند، در این میاد Nilin یک شکارچی حافظه حرفه ایی باید در طی بازی قدرت های خود را بدست بیاورد تا بتواند راحت تر بر دشمنان پیروز شود، دشمنانی که هر کدام دارای قدرت های خاص خود هستند و باید با هر کدام به سبک خودش مبارزه کرد، گاهی در بازی شما با دشمنی روبرو میشوید که خود نیز یک شکارچی حافظه است و پیروزی شما بر آن قدرت بیشتر شما است ، پس باید خود را آماده کنید.

اما بازی Remember Me تنها یک بازی تخیلی که در در آینده رخ میدهد نیست و شکافتن و شفاف کردن داستان نیاز به توضیح کامل تری هست؛ بازی Remember Me در جایگاه خود میتواند بازی موفقی باشد به دلیل آن که هم داستان قوی دارد و هم گرافیک زیبا و هیجان، ترس، مبارزات تن به تن و ضربات آکروباتیک و ماجراجویی و اما خوب این حافظه ها چه میشوند، هدف از این ربودن ها و پاک کردن های حافظه چیست؟ در فضای دیجیتالی زمان ۲۰۸۴ که شرکت Memoryeyes با شبکه ارتباطی قصد دارد تا از طریق آن تمامی جهان را به وسیله طوفان خود تسخیر کند. این خاطرات که از افراد دزدیده میشود، باعث به وجود آوردن انسان هایی میشود که وجودشان با یک موتور احساساتی کار میکند و به گونه ایی کنترل کننده این موتور احساسات و عواطف آن ها را زیر نظر میگیرد.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:36 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

Injustice Gods Among US Xbox Region Free | Lt3 | ISO Format

بی‌عدالتی: خدایان میان ما | Injustice Gods Among US Xbox 360

| دانلود بازی بی‌عدالتی: خدایان میان ما | Injustice Gods Among US با لینک مستقیم |

| نسخه کامل با فرمت ISO برای LT3 با Region Free  در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

 

بی‌عدالتی: خدایان | Injustice Gods Among US   (ایکس‌باکس–XBOX)

 

توضیحات بازی: بی شک یکی از بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۱۳ در سبک مبارزه به بازار عرضه می شود Injustice : Gods Among Us ساخته استودیو Netherrealm است، در این بازی دیگر بازیکنان مورتال کمبات به چشم نمی خورند بلکه ؛ قهرمانان خیالی داستان ها و فیلم ها نقش آفرینمی می کنند. دیگر در این بازی، بازیکنان مورتال کمبات امثال ؛ Raiden , Liu Kang , Scorpion و دیگر بازیکنان در این بازی حضور ندارند. بازیکنانی که در این قسمت حضور دارند، بتمن و سوپرمن و قهرمان های خیالی داستان ها و فیلم ها هستند. شخصیت ها و محیط بازی کاملا سه بعدی است ولی مبارزه و نبردها در راستا دو بعدی است، اما این دلیل بر آن نیست که گرافیک بازی پایین است بلکه ؛ گرافیک بازی بسیار زیبا و طبیعی رونمایی شده است. ادبون خالق و مالک سری های مورتال کمبات و این سری سعی کرده است که تکنیک ها و تکنولوژی های مورتال کمبات را در بی عدالت خدایان ما جای بدهد و محبوبیت زیادی را به کاربران ببخشید. هکتور سانچز، تهیه کننده بازی های مورتال کمبات و این بازی نیز حرف ها و صحبت های ادبون را تایید کرد و این را اضافه کرد، که این بازی نیز همانند ؛ دو بازی قبلی استودیو ما یعنی مورتال کمبات ۲۰۱۱ و DC Universe دارای داستان ها و خط داستانی جالب و زیبا و خاطره انگیز است.

سیستم مبارزات کاملا شبیه به "مورتال کامبت" طراحی شده است و تغییرات قابل توجهی در آن دیده نمی شود ولی نمی توانید انتظار داشته باشید که بتمن دستهای سوپر من را از تنش جدا کرده و با آن به سرش ضربه بزند. اد- بون اشاره ای داشت به تغییرات ظاهری کاراکتر ها در حین مبارزات، مثل پارگی لباس و خراش های جزئی بر روی صورت و … ولی نباید انتظار خونریزی به اندازه "مورتال کامبت" را از این بازی داشته باشیم. همچنین سیستمی مانندX-ray وجود دارد که از "Super Meter" استفاده می کند. در این سیستم بارهایی دور نشان ابر قهرمان پر می شوند و با پر شدن و فعال کردن آن، می توانید شاهد صحنه های سینماتیک زیبایی همانند آنچیزی که در MK دیدیم، باشید. برای مثال فلش یک بار به دور زمین میدود و مشتی نثار فک سوپر من می کند که بسیار هیجان انگیز و زیبا کار شده است و قطعا به عنوان یکی از بزرگترین بخشهای بازی به حساب خواهد آمد. همینطور سیستم جدیدی به نام Wager اضافه شده است که می توانید قدرت خود را به رخ حریف بکشید که محیط جالبی برای یک مبارزه ایجاد می کند.

 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:34 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

فرقه یک قاتل: افشاگری – Assassin’s Creed: Revelations Pc Game

| دانلود بازی فرقه یک قاتل: افشاگری – Assassin’s Creed: Revelations با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

# برای دانلود ورژن(نسخه ها)ی دیگر این بازی اینجا را کلیک بفرمایید #

# برای دانلود پکیج بازی های مشهور اینجا را کلیک بفرمایید #

 

فرقه یک قاتل: افشاگری   Assassin’s Creed: Revelations

 

توضیحات بازی: یغ های مخفی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سافت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گرفته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در فارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های فارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی فاقد عاطفه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سافت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواطف را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گرفت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد.

الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات فرمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ نفر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی فهمید که رئیس خود نیز اصلی ترین فردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و استفاده از دزموند، مکان فعلی سیب بهشتی را بیایند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 6 / 4 / 1392برچسب:, ] [ 5:33 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

 

مجموعه آموزشی حرفه ای “ انیمیشن سازی در تری دی مکس”
تمام تکنیک ها انیمیشن سازی را با نرم افزار مشهور تری دی مکس بیاموزید !
12 ساعت آموزش جامع فارسی، از بهترین اساتید انیمیشن سازی دنیا !
به دنیای پویا نمایی و انیمیشن خوش آمدید !
محصولی بی نظیر برای اولین بار در ایران
تقدیم به تمام علاقمندان به گرافیک و انیمیشن
در قالب پکیجی اورجینال و بسیار شکیل 4 DVD
 این محصول دارای پشتیبانی و گارانتی کامل می باشد
در هر کجای ایران که هستید، می توانید با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید !

آموزش انیمیشن سازی
 
- مجموعه آموزشی حرفه ای “ انیمیشن سازی در تری دی مکس”
- بیش از 12 ساعت آموزش اختصاصی انیمیشن سازی در 3DS Max از مقدماتی تا پیشرفته به زبان فارسی !
- دوبله شده 11 عنوان آموزشی جامع شرکت دیجیتال تیتورز ! از آموزش های مقدماتی و کلیات انیمیشن سازی در تری دی مکس، تا آموزش تخصصی قواعد و اصول انیمیشن سازی در تری دی مکس .
 - آموزش کلیات و مقدمات انیمیشن سازی در مکس دوبله به فارسی
 - آموزش تخصصی قواعد و اصول انیمیشن سازی در مکس دوبله به فارسی
- بیش از 21 ساعت آموزش حرفه ای انیمیشن سازی در مکس به زبان اصلی از شرکت های Digital Tutors و CG Academy !

آموزش انیمیشن سازی

Digital Tutors - Exploring Animation Principles in 3ds Max
Digital Tutors - Introduction to Animation in 3ds Max
 Digital Tutors - Beginner’s Guide to Animation in 3ds Max
Digital Tutors - Rigging and Animation Workflows Using CAT in 3ds Max
Digital Tutors - Introduction to Camera Animation in 3ds Max
Digital Tutors - 12 Principles of Animation in 3ds Max
CG Academy - Animation Fundamentals 1: The Core Principles
CG Academy - Animation Fundamentals 2: Adding Character
 
آموزش انیمیشن سازی

- به همراه کلکسیون ارزشمند تمامی پلاگین های مطرح و گرانقیمت مکس از 2009 تا 2012
- به همراه کلکسیونی از مدلهای آماده و باکیفیت تری دی مکس مورد نیاز انیمیشن سازی
- به همراه سورس تمامي پروژه هاي آموزش داده شده
-

و نسخه کامل نرم افزار Autodesk 3DS Max32/64Bit

[ پنج شنبه 17 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 9:11 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

لیزر انگشتری بیمز


مشخصات لیزر انگشتری بیمز :
- دارای چهار انگشتر لیزری در رنگ های قرمز، آبی، سبز و سفید
- دارای بسته بندی اوریجینال وکیومی
- قابل استفاده در تمام محیط های نیمه تاریک و تاریک
- قابل استفاده برای رقص نور بر روی دیوار
- استفاده از باطری ریز AG3 که در تمام مغازه ها و ساعت فروشی ها به راحتی یافت می شود
- با آمار جهانی فروش در هر ۴۸ ثانیه یک عدد …
 
لیزر انگشتری بیمز
 
 همچنین با این محصول می توانید
در مهمانی ها و مجالس هم لحظات خوشی را رقم بزنید،
زیرا از انگشتر لیزری بیمز می توانید به عنوان رقص نور بر روی دیوار هم استفاده نمایید ،
فقط کافیست محیط شما نیمه تاریک یا تاریک باشد تا با حرکت انگشتان خود بر روی دیوار
 رقص نور فوق العاده زیبایی را ایجاد نمایید . 
با لیزر انگشتری بیمز دیگران را حیرت زده نمایید !
[ پنج شنبه 17 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 9:11 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

توضیحات مجموعه آموزشی انگلیسی "نصرت" :

متد نصرت که یکی از سریع ترین و موفق ترین متدهای آموزش زبان است توسط یک زبان شناس انگلیسی اختراع شده است و توسط موسسه نصرت به فارسی برگردانده شده تا برای فارسی زبانان قابل استفاده باشد. پس از استفاده از این مجموعه شما به سادگی به مکالمه زبان انگلیسی خواهید پرداخت و احساس خواهید کرد که معجزه ای رخ داده است. چرا که بدون تلاش زیادتنها با گوش کردن 90 درس 30 دقیقه ای در تنها 90 روز با فرمول تخصصی نصرت به راحتی مکالمه انگلیسی را فراگرفته اید.

این مجموعه شامل: - زبان انگلیسی نصرت 1 - زبان انگلیسی نصرت 2 - زبان انگلیسی نصرت 3 - آموزش تقویت حافظه نصرت - آموزش زبان نصرت برای موبایل - آموزش تقویت حافظه برای موبایل

این مجموعه دارای ویژگی های زیر است :

- مهارت کامل در مکالمه زبان انگلیسی در سه ماه با روزی 30 دقیقه گوش کردن به هر درس

- روش استفاده آسان برای تمامی سنین

- برگرفته شده از جدید ترین متد آموزشی روز جهان - تمرکز و تقویت حافظه در ضمن یادگیری

- تکرار مطالب در فواصل زمانی مختلف - دوره تقویت حافظه و مهارت یادگیری

- بیش از 90 ساعت آموزش شامل محاوره، آشنایی با لغات، آموزش حروف اضافه، آشنایی با جمله سازی، آشنایی با یکصد لغت ابتدایی، شیوه صحیح تلفظ و نوشتن الفبا

 

انگلیسی را قورت بده !

 

توضیحات مجموعه آموزشی انگلیسی در خواب :

- آيا براي ياد گرفتن انگليسي دچار زحمت هستيد؟

- اين مجموعه كامل و جامع به ياري شما آمده است.

- بدون هيچ تلاشي انگليسي بياموزيد.

- روشي نوين در آموزش انگليسي

- آموزش زبان انگليسي براساس تكنولوژي امواج صوتي در حالت خواب و استراحت به صورت گفتاري به دو زبان فارسي و انگليسي

- شامل دروس مختلف به فرمت MP3 قابل اجرا بر روي تمامي وسايل پخش كننده صوتي.

- به همراه مجموعه مخصوص موبايل با حجم كم و كيفيت بالا براي يادگيري بهتر

- اين صداها با تلفيق دو موج و با تكنيك امواج فركانس پايين مغزي طراحي شده است كه در حالت خواب براي مغز قابل جذب و ذخيره مي باشد. شما بعد از بيدارشدن متوجه خواهيد شد كه نسبت به روز قبل آشنايي بسيار زيادي به لغات و جملات انگليسي داريد.

- اين مجموعه به كمك شما آمده تا با روش بي نظير خود يادگرفتن زبان را بسيار آسان كند.

 

انگلیسی را قورت بده !

 

بیش از 500 لغت نامه تخصصی و عمومی ديكشنري هايي براي ترجمه ي زبان انگليسي به هر يك از زبان هاي فارسي، انگليسي، آفريقايي، آلبانيايي، سرخ پوستي، بلغاري، كروات، دانماركي، هلندي، اسپرانتو، استونيايي، فنلاندي، فرانسوي، آلماني، يوناني، مجاري، اندونزيايي، ايتاليايي، كردي، لاتين، زبان مالاي، زبان نوران، نروژي، لهستاني، پرتغالي، رومانيايي، روسي، اسلونيايي، اسپانيولي، زبان سواحيلي، سوئدي، تركي، عربي،زبان Uighur ، اوكرايني، زبان هبرو، كره اي، چيني، و بسياري زبانهاي ديگر رايج دنيا ... همراه با ديكشنري ها و دايره معارف هاي مختلف و مرجع در زمينه هاي گوناگون هنر و علوم انساني، تجارت و اقتصاد، كامپيوتر و اينترنت، دولت و علم حقوق، سلامت و طب، آموزشي، سرگرمي، علم و فن آوري، جامعه و فرهنگ، ورزش و تفريح، مناطق مختلف جهان

سری کامل دیکشنری های Lingvosoft

- دیکشنری 42 زبان زنده دنیا به انگلیسی و بالعکس زبان های فارسی، عربی، ترکی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، آلبانیایی، ارمنی، لاتین، پرتغـالی، اسپانیولی، آذربـایجـانی، بوسنی، بلغـاری، چینی سـاده، چینی سنتی، کروات، چک، هلندی، استونیایی، فنلانـدی، یونـانی، عبـری، مجاری، اندونزیـایی، ژاپنی ( 4 گویش Kana Romaji, Kanji Kana, Kanji Romaji, Romaji Kanji )، کره ای، لاتیوایی، لتونیایی، لهستانی، رومانیایی، صربستانی، اسلونیایی، سوئدی، فیلیپینی (تاگالوگ)، تایوانیو اکراینی.

 

انگلیسی را قورت بده !

- همراه با کلکسیون بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و ...

- دهها سری از بهترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

- کلکسیون برترین دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی

 Oxford, Cambridge, Longman, Webster, Collins و ...

- سری کامل نرم افزار بابیلون به همراه لغت نامه های متعدد آن

سفارش مجموعه آموزشی " انگلیسی را قورت بده !! "

پکیج شکیل 2 DVD اورجینال - به قیمت تنها 9900 تومان

این محصول دارای پشتیبانی و گارانتی کامل می باشد

در هر کجای ایران که هستید، می توانید

 با چند کلیک ساده این محصول را خرید نمایید !

[ پنج شنبه 17 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 9:6 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]

گیرنده تلویزیون دیجیتال (DVB-T)

گیرنده تلویزیون دیجیتال (DVB-T)
گیرنده تلویزیون دیجیتال (DVB-T)

دارای آنتن کوچک قابل حمل و بدون نیاز به اینترنت
33 شـبـکه تلویزیون و ماهـواره و رادیو ایـران را در هـر نـقـطـه شـهر
بــا کیـفـیت دی‌وی‌دی بر روی کــامـپـیـوتـر و لـپ تـاپ خـود
بصورت دیجیتال و با کیفیت بالا مـشـاهـده و ضـبـط کـنــیـد.

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
قيمت فقط: 39000 تومان
خريد پستي
[ پنج شنبه 17 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 9:5 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]
قلم خش گیر ماشین فیکس ایت پرو - Fix It Pro
قلم خش گیر

در عرض چند ثانیه تمام خش های اتومبیل خود را از بین ببرید ...
با تاثیری معجزه آسا به طوری که خودتان هم باورتان نخواهد شد!
پدیده سال 2012 و برنده چندین جایزه بین الملی در زمینه لوازم جانبی اتومبیل
مناسب برای تمام رنگ ها ، مقاوم در برابر شستشو و کارواش
به همراه 2 عدد قلم یدک برای هر خودرو با هر رنگ

» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...
قيمت فقط: 16000 تومان
خريد پستي
[ پنج شنبه 17 / 12 / 1391برچسب:, ] [ 9:3 بعد از ظهر ] [ امیر حسین یاراحمدی و محمد امین پایدارنیا ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امید وارم از وبلاگم خوشتون بیاد.(نظر یادتون نره!)
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 217
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 15220
تعداد مطالب : 173
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1




مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
 

برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب




Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
داستان روزانه

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

فال حافظ


استخاره آنلاین با قرآن کریم


Online User